Udekøkken fra Myoutdoorkitchen.dk

CYBER MONDAY >>>>>>>> Klik her <<<<<<<< CYBER MONDAY

Myoutdoorkitchen.dk - Købsinformation

Købsinformation


betalingsmetode Betaling

Betalingsansvar: Når du vælger at klikke på ”send ordre” ved kassen, medfører det, at købet afsluttes, hvilket igen medfører et betalingsansvar for bestillingen. Bestiller du online, sendes der automatisk en ordrebekræftelse via e-mail, der indeholder information om bestillingen. Såfremt de bestilte varer ikke er på lager, kontaktes kunden via e-mail.

Kortbetaling: Ved kortbetaling reserveres ordresummen direkte på kortet ved afgivet bestilling. Beløbet trækkes på kortet i løbet af 7 dage, fra bestillingen er afgivet. Hvis du ikke ønsker, at pengene bliver trukket fra din konto, før varen leveres, beder vi dig om at vælge en anden betalingsmulighed.

Forudbetaling Du kan vælge at forudbetale dine produkter inden levering. Vi sender en ordrebekræftelse via mail, som du betaler til vores bankkonto. Vi sender din bestilling, så snart pengene er registreret hos os. Det plejer at tage 2-3 bankdage, inden vi kan se pengene på vores bankkonto. Når bestillingen derefter afsendes, får du en faktura som bogføringsbilag.

Klarna
Sammen med Klarna tilbyder vi følgende betalingsmuligheder, hvor betalingen foretages direkte til Klarna:

Køb nu. Betal senere. Betalingstiden er 14 dage fra afsendelse af varerne. Der tillægges intet fakturagebyr. Der foretages en kreditvurdering for at kunne udstede en faktura.

Del betalingen op. Opdel betalingen over ønsket periode. Der foretages en kreditvurdering for at kunne udstede en faktura.

Her finder du flere oplysninger om Klarnas vilkår.

Trustly
Sammen med Trustly tilbyder vi direkte bankbetaling, hvor betalingen foretages direkte fra bankkonto til bankkonto via Trustly.




leveringsinformation Leveringsinformation

Alle vores udekøkkener leveres med Skanlog. Hvis du køber et udekøkken hos os, leveres det til din bopæl i Danmark. OBS! Skanlog hjælper som udgangspunkt ikke med at bære de bestilte varer ind, hvorfor det kan være nyttigt at have en til at hjælpe dig ved leveringen (såfremt der ikke forelægger andre aftaler). Indbæring eller aftenlevering kan tilkøbes.

Leveringsgebyr
Ordrer över 500 DKK: 195 DKK
Ordrer under 500 DKK: 49 DKK* (Tilbehør).

Skal bestillingen leveres til en erhvervsadresse, sker dette altid dagen efter, at vi sender varen (mellem 08.00-21.00). Ved levering til privatpersoner modtager du en advisering fra Skanlog et par dage i forvejen, hvorefter du selv vælger et passende leveringstidspunkt. Leveringen sker typisk inden for et 3 timers interval, eksempelvis mellem 08.00-11.00. Bemærk, at der kan forekomme lokale afvigelser, og af og til kan det muligvis være nødvendigt at vælge bestemte datoer eller klokkeslæt. Erhvervskunder kan også ønske at blive kontaktet af Skanlog – kontakt her gerne vores kundeservice.
- Er der tale om fjernt liggende adresser, kan leveringen tage længere tid
- Ved adresseændring tilkommer en afgift på 195 DKK.

OBS! Leveringstiden kan variere for forskellige produkter. Såfremt produktet er på lager, skal man regne med 2-5 arbejdsdage fra ordren er modtaget og betalt.

Husk at tjekke din vare, når den ankommer. Synlige skader skal rapporteres direkte til chaufføren, mens ikke umiddelbart synlige skader skal rapporteres senest 7 dage efter modtaget bestilling. Sørg for selv at modtage varen, så den ikke står og venter for længe uden at blive gennemgået. Fragtskader rapporteret efter 7 dage kan desværre ikke behandles.

*Hvis du ikke modtager eller henter din pakke inden 14 dage, påregnes der en afgift for ikke-afhentet pakke. Afgiften er følgende:
Komplet udekøkken - 900 DKK
Øvrige produkter - 200 DKK




fortrydelses ret Fortrydelsesret

Når du køber et af vores produkter, får du altid 14 dages fortrydelsesret. Du har derfor mulighed for at fortryde dit køb i op til 14 dage efter, at du har modtaget din vare. Varen skal ikke nødvendigvis være returneret inden for 14 dages-fristen, men vi skal have besked om, at du ønsker at udnytte returretten, inden fristen på de 14 dage udløber. Giv os gerne besked via e-mail. Tilbagebetalingen af købsværdien (herunder fragt & administrationsgebyr) sker hurtigst muligt.

Lovkravet er 30 dage fra vores modtagelse af varen, men tilbagebetalingen sker almindeligvis hurtigere end dette.

Når du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten og vil have refunderet købsværdien, er det en betingelse, at varen skal være i væsentligt uændret stand ved returneringen. Er varen blevet taget i brug, påregnes der et gebyr for den værdiforringelse, der fastsættes efter en vurdering af varens stand ved tilbagelevering. Vælger du at udnytte din fortrydelsesret, står du selv for returfragten. Du er her velkommen til kontakte os inden returneringen, så vi kan oplyse dig, hvad returfragten beløber sig til for netop din vare.

Læs mere om fortrydelsesret på www.forbrug.dk >

Kontakte os på info@myoutdoorkitchen.dk eller ring vår kundtjänst på 89 88 29 05.




Garanti Reklamationer

Vi tilbyder 1 års garanti på samtlige udekøkkener og produkter. Oplever du problemer med dit produkt uden for garantitiden, hjælper vi dig med at kontakte leverandøren uden ekstra omkostninger.

Ved eventuelle fragtskader eller fejl på varen skal du kontakte os på info@myoutdoorkitchen.dk eller ring vår kundtjänst på 89 88 29 05. På myoutdoorkitchen.dk har du 2 års reklamationsret fra købsdatoen.
GARANTI – B-VARER
Produkterne er og sælges som tilbudsvarer. Produkterne kan have en emballage, som ikke er den originale, men de er ved leveringen forsvarligt emballeret. Produkterne kan have været i drift og/eller er blevet repareret. Inden salg bliver tilbudsvarer undersøgt grundigt funktionelt og æstetisk af vores tekniker. Dette er også grunden til, at du, selvom produktet er en tilbudsvare, får 6 måneders garanti.




databeskyttelsespolitik Databeskyttelsespolitik

Vores privatlivspolitik er baseret på EUs forordning om datalagring, der kalles GDPR. Alt om denne publicering og mer ifo kan der læses om på deres hjemmeside

Lindström & Sondén AB, 556762-7392, Havsbadsvägen 1, 262 63 Ängelholm, er ejeren af den data som der er indsamlet på denne hjemmeside. Denne privatlivspolitik styrer hvordan vi håndterer den indsamlede data.

1. Hvorfor lagrer vi data og hvordan bruger vi den?
Lindström & Sondén AB samler bruger data for at kunne tilbyde en god købsoplevelse. Vi samler data til 3 formål.

A. For at kunne afslutte et køb
B. Gennem den kundekontakt som opstår når kunder kontakter oss
C. Gennem vores loyalitetsprogram

Dataen kan indeholde dit navn, leverings- og faktureringsadresse, mailadresse, telefonnummer og specifikke detaljer omkring dit køb eller ærinde. Venligst se vedhæftet Bilaga 1 for detaljeret information om den data vi lagrer. Udover datalagring modtager vi automatisk din IP-adresse når du besøger vores hjemmesider, dette for at lære os mere om tekniske dele som browsere og operativsystem. Dette er ikke koblet til nogen personlig information. Vores hjemmesider bruger cookies for at de skal være funktionelle.

2. På hvilke grundlag lagrer i data EU har lavet et antal grunde som anses lovlige for at lagre data, såsom information som bruges for at kunne afslutte et kontrakt eller overenskomst. Se bilaga 1 for en specifikation på hvilke grunde vi baserer vores dataindsamling på.

3. Hvordan får i mit samtykke? Når en ordre placeres spares dataen med støtte af kontraktlige grunde for at kunne lave en købeaftale. Når du deler din personlige data gennem at tage del af vores loyalitetsprogram eller har haft kontakt med vores kundeservice formoder vi at du samtykker til at vi lagrer data ud fra betingelserne i denne tekst. Dataen lagres kun til det specifikke tilfælde.

4. Hvordan hæver jeg mit samtykke? Hvis du har deltaget i vores loyalitetsprogram eller har haft kundekontakt med os og fortryder, kan du når som helst hæve dit samtykke gennem at kontakte os på følgende måde: info@lsbolagen.se eller LSbolagen, Havsbadsvägen 1, Ängelholm, 262 63 SWEDEN.
Det samme gælder ved ønske om at flytte dataen til andre virksomheder.

5. Sikkerhed Vi forholder os til markedets best-practice for at sikre os at vi beskytter din personlige data på bedst mulige måde. Hovedformålet med dette er at forhindre at dataen går tabt, bliver misbrugt, ændres eller ødelægges.

Personlig data deles ikke med en tredje part, udover:
● Til myndigheder ved mistanke om forbrydelse. Vi er forpligtet til at dele data ved mistanke om at en forbrydelse begås.
● Godkendte partnere som har brug for specifik information for at kunne fuldføre et køb. Dette omfatter:
o Logistikpartnere for levering af varer
o Betalningspartner for at kunne tage betalt for din ordre
○ IT-partner som vi behøver for at drive vores virksomhed, fx. hosting partners og customer service - software.

6. Ændringer i vores privatlivspolitik Alle ændringer i vores privatlivspolitik vil blive opdateret på vores hjemmeside. Hvis det er hastende eller kritiske forandringer kan de blive sendt ud via email.




Håndtering og godkendelse af vurderinger

Produktvurderinger udgør en vigtig funktion i købsprocessen. For os er det vigtigt med gennemsigtighed, og derfor viser vi kun vurderinger fra kunder, som har købt et produkt hos os.

Vi verificerer kunder vha. e-mailadressen, der blev anvendt både ved bestillingen og ved indsendelsen af anmeldelsen. Vores vurderinger administreres manuelt internt og offentliggøres derfor med en vis forsinkelse.



Kundeservice

Ma-fr:
09:00 - 18:00

Tegn dit udekøkken

Udekøkken til Spanien